Οδηγίες Χριστουγέννων & Πρωτοχρονιάς

Οδηγίες Χριστουγέννων & Πρωτοχρονιάς

ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή που οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες τροφών. Οι περισσότεροι, άθελά τους, μπαίνουν σε πειρασμούς με αποτέλεσμα να μειώνεται η αυτοσυγκράτησή τους.

Το σύνηθες λάθος που πρέπει ν’ αποφεύγετε είναι αυτό της «κατάργησης» κάποιου από τα γεύματα της ημέρας. Αν λοιπόν αποκλείσετε κάποιο από αυτά, είναι βέβαιο ότι το αίσθημα της πείνας θα σας κυριεύσει.

 

Οι βασικές οδηγίες που πρέπει ν’ ακολουθήσετε εκείνες τις ημέρες είναι οι εξής:

  • Μην παραλείπετε γεύματα, ώστε να μην κάθεστε στο γιορτινό τραπέχει πεινασμένοι.
  • Τρώτε πάντα σαλάτα με τα γεύματά σας.
  • Πίνετε 1,5-2 λίτρα νερό ημερησίως.
  • Εάν ακολουθείτε πρόγραμμα διατροφής, προσπαθήστε να το ακολουθείτε όσο το δυνατόν πιο πιστά.
  • Στο κυρίως γεύμα αποφύγετε τηγανητά, πίτες (τυροπιτάκια, σπανακοπιτάκια, πίτσες) και λιπαρά φαγητά με προσθήκη κρέμας γάλακτος ή ορατό λίπος.

Πιο συγκεκριμένα:

Παραμονή ή ανήμερα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς μπορείτε ν’ αντικαταστήσετε το κυρίως γεύμα σας με ένα ελεύθερο γεύμα. Επιπλέον, μπορείτε ν’ αντικαταστήσετε ένα από τασνακ της ημέρας με ένα μικρό γλυκό. Επίσης, μαζί με το ελεύθερο γεύμα μπορείτε να καταναλώσετε ένα ποτήρι κρασί, μειώνοντας τον υδατάνθρακα (παξιμάδι, μακαρόνια, ψωμί, πατάτα κλπ) από το γεύμα.

Προσοχή στην κατανάλωση γλυκών, δε χρειάζεται να στερηθείτε τους γλυκούς πειρασμούς αρκεί να είστε προσεκτικοί και ν’ ακολουθήσετε τις οδηγίες που σας δίνονται.

Πιο συγκεκριμένα, μπορείτε 1-2 φορές τη βδομάδα ν’ αντικαταστήσετε κάποιο σνακ με κάποιο μικρό γλυκό ή 1 μελομακάρονο ή κουραμπιέ.

 

Από την lipo-lysis.gr