Προπόνηση για το καλοκαίρι από το fpilates στου Παπάγου - Χολαργό. Ανάλογα το επίπεδο του κάθε μαθητή/τριας, οι αρχάριοι/μέσοι μπορούν να γυμνάζονται 2 φορές την εβδομάδα

Προπόνηση για το καλοκαίρι

ΠΡΙΝ ξεκινήσεις, κάνε ζέσταμα τουλάχιστον 5′-7′. Στο τέλος οπωσδήποτε διατάσεις 10′-12′. Χρειάζεσαι στρωματάκι (χαλί), νερό, πετσέτα, και σε κάποιες ασκήσεις μία μεγάλη μπάλα.

Ανάλογα το επίπεδο του κάθε μαθητή/τριας, οι αρχάριοι/μέσοι μπορούν να γυμνάζονται 2 φορές την εβδομάδα, για παράδειγμα Δευτέρα & Πέμπτη, επιλέγοντας την Δευτέρα την «Προπόνηση 1»  και την Πέμπτη την «Προπόνηση 2».

Οι προχωρημένοι που επιθυμούν 3 φορές την εβδομάδα (είπαμε, διακοπές είναι) μπορούν να κάνουν την Δευτέρα «Προπόνηση 1», Τετάρτη «Προπόνηση Προχωρημένων», Παρασκευή «Προπόνηση 2».

Προπόνηση 1

http://ladylike.gr/articles/body-and-mind/Soma/des-toys-mhrous-soy-na-leptainoyn-me-5-aples-askhseis.2904664.html    (πόδια)

http://ladylike.gr/articles/body-and-mind/Soma/kane-th-mesh-soy-daxtylidi-me-aytes-tis-4-askhseis.2904604.html   (κοιλιακοί με μπάλα)

Προπόνηση 2

http://ladylike.gr/articles/body-and-mind/Soma/eukoles-askhseis-gia-koilia-plaka.2904495.html  (κοιλιακοί)

http://ladylike.gr/articles/body-and-mind/Soma/5-askhseis-gia-teleioys-gloytous.2903427.html  (γλουτοί)

Προπόνηση Προχωρημένων

http://ladylike.gr/articles/body-and-mind/Soma/pente-kataplhktikes-askhseis-gia-thn-paralia.2903417.html

http://ladylike.gr/articles/body-and-mind/Soma/kormi-etoimo-gia-diakopes.2906895.html

 

Καλό καλοκαίρι – καλή ξεκούραση & αναζωογόνηση  – εις το επανιδείν!
Φοίβη – Τζο – Βασιλική – Ελένη – Μαρία – Φώτης

Share on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+Email to someone