CROSS TRAINING

Κάθε τέτοιο πρόγραμμα περιλαμβάνει ζέσταμα, αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες, σε μια μόνο κυκλική διαλειμματική προπόνηση!
Γυμνάζει όλο το σώμα.
Συνήθως περιλαμβάνει 40″ άσκηση ακολουθούμενα από 20″ ξεκούραση, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει και τμήματα προπόνησης Τabata (20″ άσκηση / 10″ ξεκούραση για 4 λεπτά). Στο τέλος του μαθήματος κάνουμε διατάσεις, foam rolling, και επιμέρους μασαζ με μπαλάκι τέννις.

 

Στο FPilates το πρόγραμμα προσαρμόζεται στο επίπεδο των ασκούμενων κάθε φορά & δίνονται παραλλαγές στις ασκήσεις, γι’ αυτό ταιριάζει και σε αρχάριους αλλά και σε πολύ προχωρημένους ασκούμενους!

 

Γιατί να ξεκινήσεις να προπονήσε με Cross Training;

Προσφέρει μυϊκή ενδυνάμωση, ευλυγισία και καρδιοαναπνευστική τόνωση, μέσω ασκήσεων με το βάρος του σώματος, αλλά και με βάρη (kettlebell,  sandbag, κλπ) (αναλόγως το επίπεδο του ασκούμενου), υπό τους ήχους δυνατής μουσικής, που ανεβάζουν την ένταση και τον ρυθμό της προπόνησης. Είναι ιδιαίτερα αγαπητό γιατί συνδυάζει τρία βασικά πλεονεκτήματα: άμεσα ορατό αποτέλεσμα, εκτόνωση & ποικιλία ασκήσεων.

Facebook
Google+
https://fpilates.gr/cross-training">
Instagram